Je aanvraag
Naam aanvrager
Adresgegevens werk-/privéadres
Gegevens organisatie
Kies bij welke organisatie je werkt. Als jouw organisatie niet wordt genoemd, stuur dan een mail aan postbusmedischeergonomie@rijksoverheid.nl of gebruik het contactformulier op deze website. Werk je bij een willekeurig onderdeel van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat (dus ook RWS, KNMI, ILT, ……, ……) dan kan je via het eigen intranet van je organisatie een werkplekonderzoek aanvragen!
Gegevens leidinggevende
Mijn leidinggevende gaat akkoord met de aanvraag! (verplicht)
* Door ‘Ja’ aan te kruisen verklaar je als aanvrager dat je leidinggevende akkoord is met de aanmelding voor een werkplekonderzoek en de betaling van de daaraan verbonden kosten zoals vermeld in de PDC.
I.v.m. de tijdige afhandeling van je werkplekonderzoek, wordt hier door het systeem automatisch de datum van vandaag ingevuld.
Facturatie- en overige gegevens
Informatie over de verwerking van uw persoonsgegevens
“Wij gebruiken je gegevens en die van je leidinggevende om: - je aanvraag werkplekonderzoek in behandeling te kunnen nemen; - de documenten/rapportage met de uitkomst van het onderzoek met jou en je leidinggevende te kunnen delen; - de gegevens in onze administratie op te nemen. Onze administratie bevindt zich in een met een wachtwoord beveiligde omgeving en is daarnaast alleen toegankelijk voor de medewerker van de Backoffice en de daartoe gerechtigde ergonoom die het onderzoek verricht. De door u beschikbaar gestelde gegevens worden niet met derden gedeeld.”
Waarom worden deze gegevens gevraagd?
“Wij vragen deze gegevens omdat het doen van een werkplekonderzoek, voortvloeit uit een overeenkomst met je werkgever. De gevraagde gegevens gebruiken wij uitsluitend om het onderzoek van je werkplek goed voor te bereiden en ook om het uit te kunnen voeren.”
Op welke manier worden uw gegevens verwerkt?
“De door jou in het formulier ingevulde gegevens worden naar een, in het systeem opgenomen, vast e-mailadres van de backoffice gestuurd. Bij binnenkomst van de aanvraag in de inbox van dit e-mailadres zal een medewerker van deze Backoffice de mail openen en de verstrekte gegevens overnemen in onze met een wachtwoord beveiligde administratie. Deze administratie is alleen toegankelijk voor de medewerker van de Backoffice en de daartoe gerechtigde ergonoom die het onderzoek verricht. Nadat de gegevens in de administratie zijn overgenomen en het werkplekonderzoek is gepland, zal de mail na een half permanent worden verwijderd.”
Hoelang bewaren wij uw gegevens?
“Zodra wij de gegevens uit het formulier in de met een wachtwoord beveiligde administratie hebben overgenomen, worden deze na een half jaar permanent verwijderd. De administratie is alleen toegankelijk voor de medewerker Backoffice en de daartoe gerechtigde ergonoom die het onderzoek verricht. De gegevens in de administratie worden maximaal een jaar bewaard.” Het ergonomisch rapport wordt, als resultaat van het onderzoek, wel langer bewaard in het medisch dossier van een applicatie die alleen toegankelijk is voor de bedrijfsarts, zodat de bedrijfsarts bij vervolgafspraken hier eventueel op kan terugvallen.
Wat zijn uw rechten?
Meer informatie over uw rechten vindt u op de pagina 'Privacy' (link opent in nieuw tabblad).
Akkoordverklaring (verplicht)