Contactgegevens voor leveranciers

Heb je als leverancier een vraag, opmerking of klacht over betalingen, inkooporders of andere zakelijke aangelegenheden? Hier vind je alle informatie over hoe je contact met ons op kunt nemen.

Hoe neem je contact met ons op?

Je kunt op 2 manieren contact met ons opnemen: via de e-mail of telefonisch.

E-mail
Je kunt je vraag, opmerking of klacht mailen naar OPAdmin@p-direkt.minbzk.nl. Vermeld daarbij altijd je telefoonnummer en naam, zodat we je, indien nodig, om meer duidelijkheid kunnen vragen.

Telefoon
Heb je een dringende vraag of wil je direct spreken met een van onze medewerkers? Bel dan naar 06 -11 25 94 24. Wij zijn gegarandeerd telefonisch bereikbaar op werkdagen van maandag tot en met vrijdag vanaf 09.00 - 17.00 uur. Bel je buiten deze tijden, spreek dan de voicemail in.

Doorlooptijd van je vraag

We begrijpen dat je tijd kostbaar is en streven er daarom naar om je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Wij garanderen dat je e-mail binnen 2 werkdagen wordt beantwoord. In ons antwoord geven we je dan een prognose over de afhandeltermijn. Als het een complexe situatie is, houden we je altijd op de hoogte van de voortgang.

Dus nog even op een rij...

  1. Je hoort snel van ons.

  2. We laten je weten wat er gebeurt en wat je kunt verwachten.

  3. Je kunt rekenen op een grondige aanpak van je vraag, opmerking of klacht, met als doel om tot een oplossing te komen waar jij tevreden mee bent.