Waarom worden deze gegevens gevraagd?
Wij vragen deze gegevens om te weten tot wie wij ons in het voortraject kunnen wenden voor WW-casemanagement. Grondslag voor het vragen van deze gegevens is dat WW-casemanagement geschiedt op basis van wetgeving.
Op welke manier worden uw gegevens verwerkt?
Het ingevulde formulier wordt naar een, in het systeem opgenomen, vast e-mailadres gestuurd. Bij binnenkomst van de aanvraag wordt het formulier door de WW-casemanager in behandeling genomen. De WW-casemanager zal de verstrekte gegevens overnemen in onze met een wachtwoord beveiligde administratie. Deze administratie is alleen toegankelijk voor de WW-casemanager.
Hoelang bewaren wij uw gegevens?
Zodra wij de gegevens uit het formulier in de administratie hebben overgenomen, wordt het formulier permanent verwijderd. Zes weken na het afsluiten van het traject wordt het dossier gearchiveerd. Vervolgens wordt het na 2 jaar vernietigd.
Wat zijn uw rechten?
Meer informatie over uw rechten vindt u op de pagina 'Privacy' (link opent in nieuw tabblad).