Waarom worden deze gegevens gevraagd?
Uw gegevens zijn nodig zodat een Arbeidsdeskundigonderzoeksbureau binnen twee weken contact kan opnemen om afspraken voor het afnemen van de interviews te maken. Ook kunnen de interviews, op basis van de verstrekte informatie, goed worden voorbereid en de resultaten van het Arbeidsdeskundigonderzoek aan de leidinggevende en de medewerker worden gestuurd. Grondslag voor het vragen van deze gegevens is dat een arbeidsdeskundigonderzoek een wettelijke verplichting is.
Op welke manier worden uw gegevens verwerkt?
De door u verstrekte informatie wordt naar een e-mailadres van de Backoffice gestuurd. Na controle op volledigheid zal de aanvraag worden opgenomen in een (met wachtwoord) beveiligd dossier op een (met een wachtwoord) beveiligde computer. De aanvraag wordt doorgestuurd naar een, na een aanbestedingsprocedure gekozen, Arbeidsdeskundigonderzoeksbureau. Dit bureau zal conform een afgesloten verwerkingsovereenkomst met de gegevens omgaan. Alle informatie en resultaten uit het onderzoek zullen in het dossier bij de Backoffice worden opgenomen.
Hoelang bewaren wij uw gegevens?
Zodra de gegevens uit het formulier en de bijlagen zijn overgenomen in de administratie, die alleen toegankelijk is voor de Arbeidsdeskundige en diens ondersteuner, wordt de mail permanent verwijderd. Het arbeidsdeskundigonderzoek zelf wordt 1 jaar na afronding verwijderd.
Wat zijn uw rechten?
Meer informatie over uw rechten vindt u op de pagina 'Privacy' (link opent in nieuw tabblad).