Contact Team Tijdelijk Werk

Heb je een vraag? Neem dan contact op met een van onze adviseurs.

Met wie kan ik best contact opnemen?

  • Inhoudelijke vragen Frontoffice: voor vragen en advies over lopende inhuurtrajecten kan je contact opnemen met de betreffende frontoffice adviseur. Zie contactpagina voor gegevens.
  • Inhoudelijke vragen Backoffice: voor algemene vragen over inhuurtrajecten, gesprekken met kandidaten, verlengingen en/of vervanging en wijzigingen in een opdracht, kan je contact opnemen via ubrinhuurdesk@rws.nl (Utrecht) of ubrinhuurdesk@rijksoverheid.nl (Den Haag).
  • Technische vragen: voor accounts en technische vragen over de inhuurapplicatie kan je contact opnemen via jobsupport@rijksoverheid.nl of 070-7000590 (optie 1, ma t/m vr van 08:30 – 17:00 uur).
  • Leveranciers: voor vragen van kandidaten over het uploaden van documenten in het digitale dossier, het indienen en uitbetaling van de uren verwijzen we de kandidaat graag door naar hun leverancier.
  • Dynamisch aankoopsysteem: voor vragen over het dynamisch aankoopsysteem (DAS) kan je contact opnemen met Team Tijdelijk Werk Utrecht via ubrinhuurdesk@rws.nl