Team Tijdelijk Werk

Team Tijdelijk Werk adviseert en ondersteunt rijksorganisaties bij de inhuur van externe medewerkers voor tijdelijke functies en opdrachten. Het is belangrijk dat dit volgens de gemaakte afspraken gebeurt dus bewaken wij het beleid en wet- en regelgeving. Om het inhuurproces makkelijk te maken hebben wij een inhuurapplicatie ontwikkeld waarin je bijvoorbeeld tijd kunt schrijven en factureren. Ook bij tussentijdse veranderingen, zoals verlenging, opzegging of tariefwijziging kun je een beroep op ons doen. 

Inloggen of registreren inhuurapplicatie

Log in of maak een account aan binnen de inhuurapplicatie als leverancier of zzp’er. 

Ik heb al een account en wil inloggen. 
Ik heb nog geen account en wil mij registreren.

Inlogproblemen? Mail (jobsupport@rijksoverheid.nl) of bel (070-7000590) met de supportdesk.

Het inhuurproces

Zoek je binnen jouw team een tijdelijke medewerker? Weet je niet hoe je dit aanpakt? Onze adviseurs helpen je op weg. Stuur voor informatie en advies een mail naar UBRinhuurdesk@rijksoverheid.nl.

Het inhuurproces

Het inhuurproces stap voor stap

Inhuurapplicatie: van JOB2 naar DioR

In 2022 is er een aanbesteding gestart voor de vervanging van de huidige inhuurapplicatie, JOB2. Begin 2024 gaat de nieuwe inhuurapplicatie DioR (Digitale Inhuuroplossing Rijk) live. Naast het gebruik door onze bestaande klanten kan DioR ook door andere rijksorganisaties gebruikt worden. Hiermee kunnen organisaties kiezen of ze gebruik maken van de volledige inhuurdienstverlening van Team Tijdelijk Werk of enkel van DioR, waarbij het eigen inkoop/inhuurteam zelf gebruik maakt van de applicatie en het inhuurproces zelf uitvoert.    

Met DioR wordt het inhuurproces voor tijdelijke medewerkers makkelijker gemaakt, dankzij de handige functionaliteiten van de tool. Met DioR worden alle stappen van het inhuurproces digitaal afgehandeld, van het aanvragen van een nieuwe tijdelijke medewerker tot het goedkeuren van de factuur van de leverancier. Dit bespaart niet alleen tijd, maar maakt de kans op fouten kleiner en verhoogt de transparantie van het inhuurproces.

Ben je zzp’er of leverancier?

Team Tijdelijk Werk werkt met raamovereenkomsten. In de raamovereenkomsten inhuur lees je meer over welke functies binnen welke raamovereenkomsten vallen. Als leverancier met een raamovereenkomst kun je binnen onze inhuurapplicatie  bijvoorbeeld opdrachten accorderen, documenten uploaden of accorderen, uren schrijven of ophalen, inschrijven op aanvragen en  facturen behandelen.

Contact Team Tijdelijk Werk

Heb je een vraag? Neem dan contact op met een van onze adviseurs of stuur een email naar UBRinhuurdesk@rijksoverheid.nl.

Voor inlogproblemen of andere technische vragen over de inhuurapplicatie kan je contact opnemen met de supportdesk via e-mailadres jobsupport@rijksoverheid.nl of telefoonnummer 070-7000590.