Inhuur van (extern) personeel
Team Tijdelijk Werk helpt rijksorganisaties bij de inhuur van personeel. We werven en huren externe medewerkers in voor tijdelijke functies en opdrachten. We bewaken het beleid en met onze kennis van wet- en regelgeving werven wij de juiste medewerker, uitzendkracht, detacheringsmedewerker of ZZP’er voor op de juiste plek.
Op deze pagina vind je informatie over de volgende onderwerpen:
- Inloggen of registeren
- Ik ben leidinggevende
- Ik ben een medewerker
- Ik ben een zzp’er of leverancier
- Ik ben een leverancier met een raamovereenkomst
- Support
- Contact
Inloggen of registreren
Log in of register een account binnen de inhuurapplicatie als leveranciers of zzp’er. Onze inhuurapplicatie helpt rijksorganisaties met marktuitvraag, contracteren, tijdschrijven en factureren.
Ik heb al een account? Log dan in.
Ik heb nog geen account? Registreer dan eerst.
Ik ben een leidinggevende
Team Tijdelijk Werk heeft alle antwoorden voor het aanvragen, ontstaan en beheer van de opdracht. Je kunt bij ons terecht als er mogelijke wijzigingen in de opdracht optreden. Denk aan verlengingen, opzeggingen, indexaties van het tarief en vervangingen. Ook faciliteren we eventueel bij het schrijven van gewerkte uren, eventuele onkosten en de facturatie bij de inhuur van een externe kandidaat.
Op zoek naar een tijdelijke versterking van het team? Zo verloopt het werven en inhuren:
Het proces van budget tot start nieuwe kandidaat
Ben je een leidinggevende en zoek je een tijdelijke kandidaat? Zo verloopt het werven en inhuren:
Ik ben een medewerker
Voor vragen over het uploaden van documenten in het digitale dossier, het indienen en uitbetaling van de uren verwijzen we jullie graag door naar jullie werkgever of leverancier.
Ik ben een zzp’er of leverancier
Team Tijdelijk Werk werkt voor een groot gedeelte met een groot aantal raamovereenkomsten. In de raamovereenkomsten inhuur lees je meer over welke functies binnen de raamovereenkomsten vallen.
Ik ben een leverancier binnen een raamovereenkomst
Als leverancier met een raamovereenkomst kun je binnen ons systeem opdrachten accorderen, documenten uploaden of accorderen, uren schrijven of ophalen, inschrijven op aanvragen, behandelen facturen, etc. Heb je technische of inhoudelijke vragen? Neem dan contact op met support.
Support
Support voor technische vragen
De Supportdesk is het aanspreekpunt voor technische vragen. Je kunt via het menu 'Een vraag indienen' jouw vraag aan onze Supportdesk stellen. Dit kan ook via e-mailadres jobsupport@rijksoverheid.nl of telefoonnummer 070-7000590.
Al een vraag ingediend? Dan kan je met jouw inloggegevens van dit hulpcentrum 'uw activiteiten inzien' die je telefonisch, via e-mail of het vragenformulier hebt ingediend.
Support voor inhoudelijke vragen
Team Tijdelijk Werk is het aanspreekpunt voor externe inhuur en is bereikbaar via UBRinhuurdesk@rijksoverheid.nl.
Contact
Onze adviseurs helpen je graag op weg. Vul onderstaand formulier in voor meer ondersteuning.